همه‌ی داستان از علاقه‌ی من به کتاب Naive Set Theory شروع شد. من به این کتاب خیلی علاقه دارم و هر چند وقت یکبار سعی می‌کنم بخشی از اون رو بخونم -که احتمالا منتج به خوندن کلش هم میشه عموما. اما مشکل از جایی شروع شد که این کتاب روی کیندل اونجور نیست که من رو خوشحال کنه. به هر حال از اونجایی که علت عاشق ز علت‌ها جداست :دی گشتم و گشتم تا یه راه‌حل پیدا کردم.

راه‌حل خیلی ساده‌ست:
  1. به این صفحه بروید و ابزار k2pdfopt را دانلود کنید.
  2. برنامه را متناسب با سیستم‌عامل‌تان اجرا کنید. برای مثال من در لینوکس این برنامه را به صورت زیر اجرا می‌کنم:
    ./k2pdfopt fileName.ext
  3. با اجرا شدن برنامه، دکمه‌ی d رو می‌زنم و دیوایس‌م رو انتخاب می‌کنم (برای من Paperwhite 3 و طبعا گزینه‌ی ۵ رو با فشردن دکمه‌ی ۵ و اینتر انتخاب می‌کنم).
  4. اینتر میکنم و منتظر میمونم تا برنامه پی‌دی‌اف جدید رو برام بسازه ;).
تصویر زیر همون چیزی‌ه که من رو خوشحال میکنه :).